Turistika / výlety

V roce 2008 jsme zahájili tradici výletů a turistiky a to 1. sokolským výletem na kolech do Trnavy za koniklecy. V témže roce jsme podnikli ještě dva výlety a to cyklistický  k Velkému Javoru a pěší výlet  do Raubířských skal spojený s opekáním špekáčků.

Během let jsme zařadili i Silvestroské putování po blízském okolí.

Přidává se knám stále větší počet dětí i dospělých, z čehož máme velkou radost!

Reportáže z výletů

Předsivestrovský vejšlap 2014

31.12.2014 13:26

Posledním výletem roku 2014 byl pro rudíkovské sokoly "Předsilvestrovský vejšlap".

Počasí přálo, rozblácené cesty přimrzly, a tak všem cesta příjemně ubíhala - děti se pochlubily, co dostaly od Ježíška, dospělí jen tak poklábosili. Původní plán vyjít si jen kousek za ves se nakonec "zvrtl" a všichni zúčastnění našlapali pěknou řádku kilometrů. Určitě všem dodával energii teplý čajíček z termosek, dospělým i s malým přídavkem,  ale také teplá svačinka v podobě opečených buřtíků.

Do nového roku 2015 vše nejlepší, klid, radost a pohodu

přejí členové TJ Sokol Rudíkov

Pochod krajem Ludvíka Svobody 2014

24.11.2014 23:16

V sobotu 22. 11. 2014 se členové sokola vydali na Pochod krajem Ludvíka Svobody, který je pořádán u příležitosti výročí narození (letos již 119.) tohoto významného rodáka Hroznatína.  Bylo příznivé počasí a tak se tento výlet stal příjemným zpestřením končícího podzimu. O nezbytné výletní pohoštění se postaral Klub českých turistů Trnava, který u myslivecké Červené boudy nabízel opékání špekáčků, což všichni turisté ocenili.

Na jedenáctou hodinu už ale všichni spěchali do Hroznatína, kde se před pamětní deskou věnovanou  Ludvíku Svobodovi konal pietní akt. Mnozí významní lidé vzdali poctu tomuto člověku, promluvili o jeho životě a položili květiny u pamětní desky. Všichni pak měli možnost prohlédnout si rodný dům.

Silvestrovský výlet 2012

31.12.2012 15:28

Poslední odpoledne roku 2012 strávili nejen členové Sokola Rudíkov, ale i jejich známí a milovníci pěší turistiky,  Silvestrovským výšlapem.

Trasu jsme tentokrát naplánovali přes Mršák, Oslavy a Babí horu ke křižovatce na Nový Telečkov a odtud po silnici přes Vlčatín zase zpět do Rudíkova.

Procházky zimní krajinou se tentokrát zúčastnilo 37 turistů, kteří si cestou užili nejen krásu Paní Zimy, ale i setkání s lidmi, kteří nechtějí zůstat v tento poslední den sami u televize.

Pochod krajem Ludvíka Svobody

24.10.2012 18:15

Členové Sokola - především pak dětský oddíl, se zúčastnili pochodu Krajem Ludvíka Svobody pořádaného KČT Trnava.

Pěší výlet ke kolomazným kamenům

01.05.2012 14:49

Kdo neví, kde se ukrývají kolomazné kameny, ten prohloupil, když se nevydal 1. května se Sokolem je najít. A že se je najít podařilo, to je věc jasná :-). Malá nápověda - vydali jsme se směrem na Přeckov...

Koniklece 2012

25.03.2012 14:44

I v letošním roce jsme se vydali do Trnavy za kvetoucími konikleci...

Silvestrovský výlet

31.12.2011 14:20

Silvestr 2011 členové a přátelé Sokola letos poprvé oslavili společným krátkým výletem do okolí Rudíkova. 25 turistů a 6 psů se dopoledne vydali po trase "Pohádkového lesa". Kupodivu i počasí se na ten poslední den v roce umoudřilo a sluníčko nám svítilo na cestu.
U Herádky jsme si opekli buřtíky, ohřáli se u ohýnku a do nového roku si popřáli vše dobré.

Vejšlap údolím řeky Oslavy

30.10.2011 22:13

V sobotu 29. 10. 2011se vydala skupinka 10 turistů na Vejšlap kolem řeky Oslavy. Sešli jsme se v 10.00 u Komínků a odtud pokračovali na vlakové nádraží.

Vlakem jsme dojeli do Náměště nad Oslavou, kde nás čekalo ještě 7 dalších turistů z Náměště i Třebíče. Kousek za Náměští jsme sešli k řece Oslavě a po proudu jsme jejím údolím putovali až k zřícenině hradu Lamberk.
Původních 14 kilometrů jsme si tím trochu prodloužili, ale stálo to za to. Údolí se nám ukázalo ve své zlaté podzimní kráse, takže nikdo nelitoval unavených nohou.
Vrátili jsme se  k večeru a nachozené kilometry (do dvacítky nám moc nechybělo) jsme osvěžili společně v místní hospůdce.

Tentokráte pěšky do Trnavy za konikleci

07.04.2011 21:40

Tentokráte pořádal výlet do Trnavy dětský odddíl pod vedením paní Bednářové a to pěšky. Ve čtvrtek 7. 4. 2011 se tedy skupinka 30-ti  turistů, z toho 22 dětí, vydala za rozkvetlými konikleci. Po cestě se děti občerstvily svými zásobami, které jim připravily rodiče a Sokol. Výlet pěšky byl náročný, proto ti malí turisté odjeli z Trnavy domů autem. Druhý výlet v neděli 10. 4. 2011 se uskutečnil na kolech, kterého se zúčastnilo jen 5 turistů.

Pěší výlet do Hodova

04.10.2010 17:28

Po delší pauze výletů pořádaných Sokolem Rudíkov jsme se zase sešli, abychom společně vyrazili po zapomenutých cestách a cestičkách do nedalekého Hodova. 3. 10. 2010 se v 13. 30 před školou sešlo 17 turistů a turistek a dva psi. Počasí nám přálo - nepršelo, ale sluníčko ne a ne se ukázat. V hodovské hospůdce měli zavřeno, tak jsme si kousli do svačiny a vraceli se po asfaltce k Náramči a přes Dolňák zpět. V Bistru jsme si dopřáli malé občerstvení. Den se vydařil, výlet se všem líbil. Tak kdy příště?